Saskia

In het luisteren bied ik je een veilige en ondersteunende omgeving waarin je kunt luisteren naar wat er speelt in jou. Zonder dat je het hoeft op te lossen of op te poetsen. Ik help je, met luisteren als kanaal, naar je zelfhelend vermogen, waarbij je jouw eigen antwoorden hoort en je helderheid toeneemt.

Als je vragen hebt of als je klaar bent een Luistersessie aan te vragen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Luister je thuis

Saskia Zwijnenburg is de inspirerende oprichtster van de Luisterschool. Sinds 2016 kiest ze ervoor om de kracht van Luisteren de wereld in te brengen.

Ik hou ervan om mensen te leren luisteren door zeer betekenisvolle momenten in hun leven heen.
Ze juist die luisterbedding te bieden waardoor stil staan en je verhaal erkennen een veilige, diepe en helende belevenis is.
Mijn rustige aanwezigheid, luisterkunde en intuïtie zorgen ervoor dat de luister ervaring niet alleen veilig, maar ook enerverend, inzichtelijk en effectief is.
Ik wil je graag helpen (opnieuw) verbinding te maken met de schoonheid achter je barrières, of de gouden levendigheid die vaak verborgen ligt onder verwarring, pijn en beperkende overtuigingen.
Je kunt sessies boeken in Wageningen, telefonisch en online.’

Vervolg veel gestelde vragen:

Kan ik mijn Luistersessies plannen naar gelang mijn behoefte?

Zeker. Ik geloof dat jij zelf de sleutel bent naar innerlijk gezond blijven. Ik kijk samen met je naar welke luisterbehoefte er is en welk sessie-plan past. Je kunt bijv. kiezen voor een 1- sessie, 3 sessie of 7 sessie pakket, afhankelijk van je vraag.

Zijn de sessies in de praktijk of zijn online sessie ook mogelijk?

Een luistersessie duurt 1 a 1,5 uur, in Wageningen. Online of per telefoon is een prima mogelijkheid en kan deel uitmaken van het Luisterplan bij meerdere sessies.

Is er minima korting mogelijk?

Zeker. Aanvullende korting van 10% voor minima is mogelijk. Neem contact met me op voor een betaling op maat of andere vraag over betaling.

Neem Vandaag Nog Contact Op Voor Meer Informatie Of Boek Een Luistersessie.

logo klein