Luisterreis

Deze Luisterreis is een diep transformerend reis in jezelf, waarin we je terug begeleiden naar jouw ‘roots’. Je legt jouw oor te luisteren in je eigen aarding, bevrijdt onbeminde stukken en vindt jouw eigen goud.  Vandaar dat we deze reis ook wel de ‘Back to your roots’-reis noem. Heb je vragen, wil je iets onderzoeken of ben je klaar om een reis te maken, twijfel niet om uit te reiken.

Ontwar met luisteren

Met onze expertise in de Luisterboomⓒmethode ontwar je beknellende patronen, bezeerde gevoelens en niet-meer-werkende overtuigingen. De Luisterreis geeft ruimte aan de ‘wortel’ van jouw patroon. We herkennen en omarmen gevoelens, keuzes, ervaringen, trauma/familiepatronen, die in jouw levensstroom vast zijn komen te zitten. Sterker nog, zij zijn de ingang naar genezing en eigenheid, als we ze met een gevoel van respect en waardigheid benaderen. Zo draait alles in deze reis steeds meer om het hervinden van jouw authenticiteit en unieke zijn, waarbij je leert hoe te luisteren door de uitdagingen van het leven.

Hoe We Reizen

(V)Erkennen van Eigenheid

De Luisterboomⓒmethode is ontworpen om jouw unieke, verwarrende patronen diep en empathisch te erkennen, waarbij we de nodige luister-zorg bieden, zodat je comfortabel en veilig blijft tijdens het proces. Samen dalen we luisterend af in de donkere Aarding van jouw Bestaan, om jouw eigenheid te ontsluiten.

Het Proces van Dualiteit

Leren in het leven gaat via dualiteiten, door het verbinden van de ups en downs. Vandaar dat we je begeleiden in luisteren naar de ups en downs van jouw patronen. Het Luisterproces van Dualiteit is ontworpen om jouw patroon te genezen, jouw authenticiteit ontsluiten en eigen wijsheid te horen.

Heldere levensstroom

De Luisterreis geeft je jouw innerlijk leiderschap weer in handen te geven.  Met jouw persoonlijke authenticiteit als leidraad, beweeg je met een heldere kijk op hoe jij door je leven heen wilt stromen. Je hervindt jouw energie en beweegt naar een gezonder, meer eigen leven.

Veel Gestelde Vragen

Wat verschilt een Luisterreis van een Luistersessie?

De Luisterreis is ontworpen met een bredere, diepe, emotionele support in de Luisterbedding. Het is een individueel traject op maat, voor de dappere luistervrouw/luisterman die een transformatie in zichzelf voelen en duurt gemiddeld vijf maanden. Dat is ook nodig als je naar diepere aspecten in je leven wilt luisteren.

Hoe weet ik dat ik een Luisterreis nodig heb?

Als je op meerdere vlakken in je leven stagnatie ervaart, je afvraagt hoe nu verder of herhaaldelijk tegen dezelfde emoties, uitdagingen, gedachten aan loopt kan een Luisterreis nuttig zijn. Deze Luisterreis is de diepste Holding Space die we je aanbieden, wat maakt dat je je een diepe verbinding met jezelf herinnert en wakker maakt.

Kan ik mijn Luisterreis-plan aanpassen aan mijn persoonlijke vraag?

Absoluut. We geloven in Luisteren op maat. Met de Luisterboomⓒmethode als kompas reis je vijf maanden op je eigen tempo en krijg je ruimte om uit te klappen bij jouw aandachtsgebied. We maken samen een Luisterreis plan op maat, waarbij sessies, vele luistertechnieken, app-contact, lichaamsoefeningen, online theorie-hoofdstukken als meditaties naar wens ingepland kunnen worden.

Hoe ziet de begeleiding s?

We bieden flexibele inroostering aan van jouw persoonlijke sessies (2 a 3 per maand), ZOOM-calls en een 1 privé Live dag, afhankelijk van wat voor jou het beste werkt. Ook is er app-contact voor al je ondersteuning en vragen tussendoor beschikbaar.

Waarom een Luisterreis?

Onze snelle doelgerichte samenleving staat op een kantelpunt, waarbij ups en downs, zich sneller afwisselen en issues prangend worden. Ook op individueel niveau speelt dit. Innerlijke patronen of bezeerde gevoelens komen intens binnen, wat maakt dat  je het nodig hebt te leren luisteren door rauwe gevoelens heen, om jouw innerlijk kompas te vinden. We leren je hoe te luisteren zodat je telkens een innerlijk anker vindt die je rust en helderheid geeft en keuzes maakt die eer doen aan JOU.

Onze Luistercoaches:

Saskia Zwijnenburg

Ik hou ervan om mensen te leren luisteren door zeer betekenisvolle periodes in hun leven heen. Ze juist die luisterbedding te bieden waardoor stil staan en je wortels verkennen een veilige, diepe en helende belevenis is. Mijn rustige aanwezigheid, luisterkunde en intuïtie zorgen ervoor dat de luisterreis niet alleen veilig, maar ook enerverend, inzichtelijk en effectief is. Ik wil je graag helpen (opnieuw) verbinding te maken met de schoonheid achter je barrières, of de gouden levendigheid die vaak verborgen ligt onder verwarring, pijn en beperkende patronen, zodat je je innerlijk thuis vindt.

Neem Vandaag Contact Op Om Te Ontdekken Hoe Jouw Luisterreis Eruit Ziet

We begrijpen de unieke uitdagingen die luisteren naar jezelf en anderen met zich meebrengt, daarom zijn we toegewijd aan een op maat- Luisteraanbod, aangepast aan jouw individuele behoefte.

Over
Aanbod
Hoe We Luisteren
Copyright © 2024 Luisterschool. All Rights Reserved.