Luistersessie

In een Luistersessie bieden we je een veilige en ondersteunende omgeving waarin je kunt luisteren naar wat er speelt in jou. Zonder dat je het hoeft op te lossen of op te poetsen. We helpen je, met luisteren als kanaal, naar je zelfhelend vermogen, waarbij je jouw eigen antwoorden hoort en je helderheid toeneemt.

Als je vragen hebt of als je klaar bent een Luistersessie aan te vragen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Ervaar het Luister verschil

We nodigen je uit om te stoppen met het zoeken naar antwoorden buiten je.
Hoe verward, verdrietig, of -niet meer weten- je je ook voelt. In onze drukke samenleving zijn we verleerd om echt te luisteren naar onze menselijke emotie onder de oppervlakte. In een Luistersessie ervaar je waarom jezelf bedding bieden en horen heilzaam is en hoe het bijdraagt aan een gezonder leven.

Ruimte voor jouw Verhaal

De Luistersessie is ontworpen om de uitdagingen die jij tegenkomt in het leven de benodigde ruimte te bieden. Jouw verhaal/struggle landt comfortabel en veilig, zodat je erbij kunt blijven en kunt verkennen.

Het Proces van Zelfinzicht

De luistersessie opent jouw specifieke gedachten, emoties en lichamelijke sensaties, welke verbonden zijn aan jouw uitdaging. Dit brengt met zich mee dat je in een proces van diep zelfinzicht komt, heling ervaart en beter begrijpt wat er in je speelt.

Jouw kwaliteit van leven

De Luistersessie is gericht op het verbeteren van jouw begrip en lief hebben van jouw leven. Je ontdekt wat jij nodig hebt en hoe je op basis van dieper zelfinzicht veranderingen kunt aanbrengen, die kloppen voor jou.

Veel gestelde vragen

Wat is ‘Luisteren’ eigenlijk?

We leven in een tijd waarin ups en downs in het dagelijks leven elkaar sneller afwisselen dan voorheen. Dat wat voor je werkte, wankelt en vraagt je om je op een nieuwe manier met het leven te verbinden. Luisteren is ontworpen om je te leren hoe je jezelf voorziet van bedding als je leven stagneert, zodat je op basis van luisteren je unieke talenten heelt en kunt bevrijden.

Hoe werkt een Luistersessie?

Een Luistersessie begint meestal met een open gesprek, waarbij we je leren bedding te bieden aan wat er in je leeft, zonder oordeel. Vervolgens moedigen we je aan om te verkennen wat er dieper van binnen gebeurt. Dit kan inhouden dat we samen luisterend bewegen door bepaalde patronen in je denken en doen, oude emotionele wonden of positieve aspecten van jezelf die je eerder over het hoofd hebt gezien. We sluiten af met luisteren naar jouw eigen antwoorden, zodat je precies herinnert wat je nodig hebt en hoe je positieve verandering kun aanbrengen in je leven.

Hoe weet ik of ik een Luistersessie nodig heb?

Als je in het dagelijks leven je verhaal kwijt wil, bepaalde patronen/pijn ontdekt in je gedachten of emoties, terugkerende lichamelijke klachten hebt of onbenutte talenten, kan een Luistersessie boeken helend zijn. We zijn erop getraind jou het juiste niveau van ondersteuning te bieden op basis van jouw Luister behoefte.

Kan ik mijn Luistersessies plannen naar gelang mijn behoefte?

Zeker. We geloven dat jij zelf de sleutel bent naar innerlijk gezond blijven. We kijken samen met je naar welke luisterbehoefte er is en welk sessie-plan past. Je kunt bijv. kiezen voor een 1- sessie, 3 sessie of 7 sessie pakket, afhankelijk van je vraag.

Zijn de sessies in de praktijk of zijn online sessie ook mogelijk?

Een luistersessie duurt 1 a 1,5 uur, in Wageningen. Online of per telefoon is een prima mogelijkheid en kan deel uitmaken van het Luisterplan bij meerdere sessies.

Is er minima korting mogelijk?

Zeker. Aanvullende korting van 10% voor minima is mogelijk. Neem contact met ons op voor een betaling op maat of andere vraag over betaling.

Ik hou ervan om mensen te leren luisteren door zeer betekenisvolle momenten in hun leven heen. Ze juist die luisterbedding te bieden waardoor stil staan en je verhaal erkennen een veilige, diepe en helende belevenis is. Mijn rustige aanwezigheid, luisterkunde en intuïtie zorgen ervoor dat de luister ervaring niet alleen veilig, maar ook enerverend, inzichtelijk en effectief is. Ik wil je graag helpen (opnieuw) verbinding te maken met de schoonheid achter je barrières, of de gouden levendigheid die vaak verborgen ligt onder verwarring, pijn en beperkende overtuigingen. Je kunt sessies boeken in Wageningen, telefonisch en online.

Neem Vandaag Nog Contact Op Voor Meer Informatie Of Boek Een Luistersessie.