Luistercoaching

In de Luistercoaching bieden we je een veilige en ondersteunende omgeving waarin je kunt luisteren naar wat er speelt in jou. Met liefde en lef. Zonder dat je het hoeft op te lossen of op te poetsen. We helpen je, met luisteren als kanaal, naar je zelfhelend vermogen, waarbij je jouw eigen antwoorden hoort en je helderheid toeneemt.

Als je vragen hebt of als je klaar bent een Luistercoaching aan te vragen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Onze Luistercoaches

In een Luistercoaching bieden we je een veilige en ondersteunende omgeving waarin je kunt luisteren naar wat er speelt in jou. Zonder dat je het hoeft op te lossen of op te poetsen. We helpen je, met luisteren als kanaal, naar je zelfhelend vermogen, waarbij je jouw eigen antwoorden hoort en je helderheid toeneemt.

Als je vragen hebt of als je klaar bent een Luistersessie aan te vragen, aarzel dan niet om contact met een van ons op te nemen.

Saskia Zwijnenburg

Oprichtster, psycholoog en Luisterexpert
www.saskiazwijnenburg.nl

– luistersessie

– kinderluisteren

Authentiek, vertrouwen, lef en diepte.

Esther Andre

www.hetelfdepad.nl

Brigitte Honing

www.inspirerendgesprek.nl

– inspiratie wandeling

– luistersessie

Hanneke Nijland

Mede-groepsluistercoach en relatiecounseler
www.relatiepad.nl

– relatiepad-sessie

Annette Uiterdijk

Luister- en ademcoach
www.ademjevrij.com

– Ademsessie

– Luistersessie

Dunja van Klaveren

www.hetderdeoor.nl

We begrijpen de unieke uitdagingen die luisteren naar jezelf en anderen met zich meebrengt, daarom zijn we toegewijd aan een op maat- Luisteraanbod, aangepast aan jouw individuele behoefte.

Over
Aanbod
Hoe We Luisteren
Copyright © 2024 Luisterschool. All Rights Reserved.