Luisterbundel

Onze oprichtster, Saskia Zwijnenburg, beschrijft in deze hoopvolle bundel ‘Dochter van de Aarde’ een Luisterreis in haar innerlijke donkere Aarde. Vaak schrijven we in persoonlijke ontwikkeling helende kwaliteiten toe aan het hart, het licht of meditatie. In deze bundel reis je mee langs de helende, psychologische giften van de Aarde. Heb je vragen, opmerkingen of een innerlijke verkenning, twijfel niet om contact met ons op te nemen.

Ervaar de Alchemie van de Aarde

Met persoonlijk jarenlange luisterervaring begrijpt Saskia als geen ander de unieke uitdagingen, de rauwe emoties en de dappere ZIJNS-kracht die een stabiele relatie met ons innerlijk met zich meebrengt.
Haar oprechte passie voor Luisteren brengt haar, afgelopen jaar, tot een jaar lang toewijding aan de Aarde. In een reis die haar luister-talent aan alle kanten test, meandert ze door oude pijn/patronen en stuit ze op de rijke Alchemie die de Aarde in haar draagt. Zeg maar ~ luisteren niveau 2.0

Hoe Ze Luiserde

Toelating door Opening

In de Luisterbundel beschrijft Saskia hoe je je kunt openen voor het onbekende, met open handen kunt lopen, zonder te weten waar de reis je brengt.

Zo lang zijn we geïndoctrineerd door doel, missie en oplossing, dat we ‘simpelweg’ de kracht van toewijding aan je reis, nieuwsgierigheid naar jezelf en je openen voor het onbekende over het hoofd zien.

Het Proces van Wortelen

Ingezoomd wordt op het proces van wortelen in jezelf. Saskia beschrijft hoe je dapper meanderend kunt luisteren naar ‘hoe het in je is’, steeds dieper en dieper, waarbij je wortels gevoed worden met herinneringen.

Wortelen heelt (weggestopte) gevoelens, omdat je jezelf omarmt, zonder oordeel blijft en dat geeft je toegang tot een gouden verbinding met je levenskracht.

Toegenomen Levensvreugde

De Luisterbundel schetst hoe je je opnieuw kunt verbinden met jouw levenskracht. Saskia vertelt hoe de scheppingskracht door haar heen gutst.

Hoe de stroom vraagt om haar onzekerheid achter haar te laten en nieuwe stappen te nemen, leidend naar een hogere kwaliteit van leven. Ze vernieuwt de Luisterschool en is in haar uitingen ontspannen en authentieker

Veel Gestelde Vragen

Wat is een Luisterbundel ‘Dochter van de Aarde?

In de Luisterbundel vindt je een persoonlijk verslag van Saskia’s Luisterreis naar de wortels van haar Bestaan en hoe ze haar helende levensstroom vond in donkere Aarde. Vaak schrijven we in persoonlijke ontwikkeling helende kwaliteiten toe aan het licht. In deze bundel reis je met Saskia mee langs de 7 helende giften van de Aarde:
* Bedding
* Voedzame Wortelen.
* Donkere Aarde
* Weefstel van Bestaan
* Baren
* Stroom en Schepping
* Dankbaarheid

De foto’s zijn gemaakt door Arnaud Mooij, Echt Mooij fotografie.

Hoe weet ik of de Luisterbundel nuttig voor mij is?

Als jij een niet-weten tijd doormaakt, een life-changing periode (burn-out, overlijden, nieuwe weg) meemaakt of op een persoonlijke ontwikkelingspad loopt, kan de Luisterbundel nuttig zijn. De Luisterbundel toont hoopvol hoe je door een betekenisvolle periode in je leven heen, jouw persoonlijke schoonheid en levenskracht kunt vinden.  Het is een reminder aan de kracht van een diep luisterend oor, waarbij je tastend je weg vindt en niet weet waar de weg je heen leidt.

Hoe is de bundel vormgegeven?

De bundel heeft een mooie afwisseling van belevingsgedichten, schrijfsels en theorie. Ook bezit de bundel een aantal doorgekregen Boodschappen van de Aarde met betrekking tot persoonlijke ontwikkeling. De bundel is prachtig geïllustreerd met foto’s van Arnaud Mooij en is gedrukt op liggend A4 formaat. Tevens kun je de bundel in ebook vorm bestellen.

Is de Bundel een kado voor mezelf?

Zeker. We geloven in de liefde van een luisterend oor. Ons team pakt de bundel fleurig en met zorg voor je in. Na bevestiging van jouw order ligt de bundel binnen twee a drie werkdagen op jouw deurmat. We staan ook open voor samenwerking, mocht je in een lezing, retraite of cursus, onze inbreng willen, neem contact met ons op.

Een vertraagd ogenblik

Een nieuwsgierige blik
Voor het onbekende

Laat de herrie van buiten
Wat niet meer werkt
Pauzeren

Met knikkende knieën
Voor dat wat onontgonnen is

Blijf en luister
Al zie je
Geen hand voor ogen.

Voor je eigen
Roep van binnen

Open je voor jouw wortels
Voor jouw verhaal
Daar is de alchemie
Waar je geroepen wordt te beginnen

Saskia Zwijnenburg, 2022

Uit ‘Dochter van de Aarde’

Neem vandaag contact met ons op om jouw bundel te bestellen.

We begrijpen de unieke uitdagingen die luisteren naar jezelf en anderen met zich meebrengt, daarom zijn we toegewijd aan een op maat- Luisteraanbod, aangepast aan jouw individuele behoefte.

Over
Aanbod
Hoe We Luisteren
Copyright © 2024 Luisterschool. All Rights Reserved.