Groepsluisteren

Ondervinden jullie in de samenwerking in jullie team of organisatie een blokkade? Daartoe hebben we – #Onderstroomluisteren ontwikkeld: een unieke methode om groepsgewijs te luisteren naar de onderstroom- én beter te maken.

Heb je vragen, verkenning of wil je meer lezen over de kracht van Groepsluisteren, twijfel niet om uit te reiken.

Ervaar transformatief groepsluisteren

Beïnvloedt iets de samenwerking in jullie organisatie negatief, maar is niet helder precies wat?

Bemerk je een blokkade in de onderstroom en hebben jullie geen idee hoe deze te transformeren?

Of gaat het ‘best aardig’, maar wens je méér synergie in jullie interactie en zijn jullie op zoek naar praktische handvaten hiervoor?

Precies voor deze situaties hebben wij, de Luisterschool en Relatiepad, onder naam van De Meisjes van de Ronde Tafel, #Onderstroomluisteren ontwikkeld: een unieke methode om groepsgewijs te luisteren naar een onderstroomthema dat samenwerking in jullie team of organisatie in de weg zit – én beter kan maken.

Het resultaat is bijna magisch: na een paar uur loop je de ruimte uit met nieuwe stroming, heldere inzichten en een hernieuwd groepsgevoel.

.

Saskia is de psychologe en luisterexpert van ons Groepsluisteren. Ze creëerde de Luisterboomⓒ methode waarin je kunt luisteren naar wat er leeft in jouw onderstroom. Ze houdt ervan om groepen te leren luisteren door zeer betekenisvolle momenten in hun samenwerking heen en ze die luisterbedding te bieden waardoor stil staan en elkaars verhaal erkennen een veilige, diepe en helende belevenis is. Haar rustige aanwezigheid, luisterkunde en intuïtie zorgen ervoor dat de luister ervaring niet alleen veilig, maar ook enerverend, inzichtelijk en effectief is. Resulterend in (opnieuw) verbinding te maken met de creatie-stroom achter groepsbarrières, of de levendigheid die vaak verborgen ligt onder verwarring, pijn en beperkende overtuigingen.

Hanneke Nijland

Hanneke is met een PhD in Strategische communicatie de strateeg van ons Groepsluisteren. Ze heeft met ruim 20 jaar ervaring in wetenschappelijk onderzoek  naar percepties, relaties en dialoog een talent voor het zien van verbanden en patronen. Daarnaast weet ze als gecertificeerd luistercoach, relatiecounselor en ervaren schaduwwerkfacilitator mensen met zichzelf en elkaar te verbinden, en een veilige ruimte te scheppen waarin iedereen gewaardeerd wordt. Ze houdt evenveel van nuchter denken als van ruimte voor diepe ervaringen.

Contact Ons Vandaag Om Te Ontdekken Hoe We Jouw Team/ Organisatie Van De Beste Luisterzorg Kunnen Voorzien.